piątek, 17 lutego 2012

Okazja do zakupów cz. III

Tym razem coś bardziej dla miejscowych, mam tu na myśli mieszkańców Krakowa.




Duże miasta mają tą przewagę nad małymi, że łatwiej w nich o książki, szczególnie te tanie.

Zapewne spora część osób lubiących czytać a mieszkających w Krakowie zna księgarnie na ul. Grodzkiej, ja jak i moi znajomi mówimy o niej po prostu "tania Książka". To jedno z tych miejsc gdzie zakupiłem sporą część ze swoich książek. Lubię tam wstąpić raz w miesiącu, kto wie może pojawi się coś nowego. Jednak Kraków ma też inne miejsca gdzie można zaopatrzyć się w dobra a niedrogie książki. Kolejnym z nich jest sieć małych punktów - De Facto. Prowadzą one teoretycznie niekończącą się wyprzedaż, z wielkim hasłem do 70%. Znam trzy, wszystkie ulokowane na mocno obleganych drogach prowadzących na rynek. Na paragonie nawet widnieje DeFacto-Outlet. Cóż wielu tanich książek które mnie interesują nie posiadają(mniej niż w Taniej Książce), jednak ceny czasem sprawiają, że przecieram oczy. Wczoraj zakupiłem trzy książki, każda za tyle samo, w sumie 11,1 zł(około 90% taniej niż cena z okładki).

Przechodząc do zakupów

Wiera Kamsza, "Czerwień na czerwieni", Wydawnictwo Dolnośląskie, Behemot, wspominałem przy okazji recenzji "Czarnej Mszy" o opowiadaniu, które mnie zainteresowało i zachęciło do poszukiwań kontynuacji.

Wiera Kamsza, "Od wojny do wojny", Wydawnictwo Dolnośląskie, Behemot, przy okazji udało się zakupić dwa tomy, jestem ciekaw czy będzie tak jak się spodziewam.

Holly Black, "Walczena. Wielkomiejska baśń", Wydawnictwo Dolnośląskie, Behemot, po tej książeczce nie spodziewam się niczego liczę, że mnie po prostu zaskoczy. Jestem ciekaw co autorce uda się wycisnąć z takiego połączenia.



Zachęcam do podawania ciekawych miejsc gdzie można kupić tanie a za razem dobre książki, nie koniecznie tylko z Krakowa.

1 komentarz:

  1. Chyba czeka mnie spacer po księgarniach w moim mieście. ;-) Może pojawi się na mojej półce nowy nabytek? ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń