niedziela, 12 lutego 2012

Okazja do zakupów II


Szybki wpis z informacją o okazji do zakupu książek.




Aby czytać trzeba mieć co czytać. Nie ma zaś nic lepszego jak dobra i tania książka.

Jakiś czas temu pisałem tutaj o okazji do zakupu książek za 7 zł w Carrefourze, promocja została przedłużona, prócz tego są jeszcze ciekawe książki za 10 jak i 13 zł. Szczególnie dużo książek z wydawnictwa Amber, choć tych typowo SF/Fantasy nie widziałem. Standardowo sporo Fabryki, nieco Rebisu. Podobna okazja jest także w Real'u. Tam co prawda książek widziałem mniej, ale ceny takie same. Warto więc przy okazji zakupów rzucić okiem(jakby nie patrzeć to 3 książki w cenie jednej). Widziałem też sporo wydań w twardej oprawie.

Przechodząc do zakupów

Władimir Wasiliew, "Oblicze czarnej Palmiry", Fabryka Słów. Z cyklu "Nocna Straż", jeden film widziałem, był niczego sobie, ciekawe czy z książką będzie podobnie.

Alan Gordon, "Błazen wkracza na scenę", Rebis. Tom pierwszy opisałem tutaj, miałem nie kupować drugiego tomu, ale jednak się zdecydowałem.

Marcin Wroński, "Tfu, pluje Chlu", Fabryk Słów. Jak sam tytuł wskazuje, nie mam pojęcie na co się nastawiać. Nie wiem też czemu ją kupiłem, po prostu zobaczyłem i włożyłem do koszyczka. "Opowieści z Pobrzeża" może to mnie urzekło? Cóż przekonam się zapewne niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz